יום שבת, 14 במאי 2011

איך להצליח בבגרות באנגלית - חלק א'

בקרוב מאוד באה עלינו בגרות באנגלית והשאלה איך לעבור אותה או איך לקבל בה ציון טוב או אפילו 100 חולפת בראשו של כל תלמיד אשר ניגש לבגרות. על מנת להוציא את הציון הגבוה ביותר שביכולתכם להוציא כתבתי מדריך זה המחולק לשני חלקים : חלק א' – עוסק באיך ללמוד לבגרות באנגלית , חלק ב'- עוסק באיך פותרים בגרות באנגלית.

אז איך לומדים לבגרות באנגלית?

כמובן יהיו את אלו שיגידו שלא צריך ללמוד לבגרות ושזה ממש קל , אבל האנשים האלו הם מעטים וכיום כמעט כולנו צריכים ללמוד לבגרות משום שאנגלית לא ממש זורם לנו-אם אתה חלק מהאנשים שלא זורם לכם באנגלית ואתם לא יודעים איך ללמוד לאנגלית המשיכו לקרוא את המאמר הזה, אך אם אתם חושבים שאתם לא צריכים ללמוד לבגרות באנגלית או שאתם יודעים איך ללמוד לבגרות באנגלית פשוט דלגו לחלק ב' שיסביר לכם איך פותרים בגרות באנגלית,מה עושים לפני מה וטיפים להצלחה בבגרות.

אם אתם קוראים את זה, אז אתם כמוני, אנגלית לא הולך לנו כל כך ואין לנו דבר אחר לעשות אלא ללמוד לבגרות. השאלה הגדולה היא איך עושים את זה? והתשובה היחידה לכך היא תרגול תכנון זמנים נכון!

התרגול באנגלית כולל הרבה שלבים - אני לא מדברת רק על לעשות בחינות קודמות באנגלית ולראות איפה אני לא מצליח ואיפה כן, זה צריך להיעשות רק לאחר שאתם יודעים איך לכתוב מאמר ושיש לכם אוצר מילים רחב. על מנת לדעת זאת עליכם פשוט לקרוא את המחברת/ספר ולצפות באיזה סרט או שניים באנגלית ובלי תרגום ולנסות להבין את הסרט או לשמוע אלבום שירים באנגלית ולנסות לתרגם בעצמכם את השירים- אני לא צוחקת זה באמת עובד, ככה מרחיבים את האוצר מילים! ותאמינו לי שאם תעשו כך פעם בשבוע אוצר המילים שלכם יתרחב מאוד! כמובן שאם אתם אוהבים לקרוא ספרים אז אני ממליצה לכם לקרוא ספר באנגלית ולתרגם כל מילה שלא הבנתם.

אז לאחר שקראתם את המחברת/ספר והרחבתם את אוצר המילים שלכם- נותר לכם לגשת לבחינות בגרות קודמות,להשים טיימר כדי לבדוק כמה זמן לוקח לכם לעשות את הבגרות ולפתור את הבגרויות.

כדי לדעת איך לפתור בגרות באנגלית ומהם השלבים לפיתרון הבגרות באנגלית קיראו את חלק ב'.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.