יום רביעי, 18 במאי 2011

איך להצליח בבגרות בהבעה ולשון א' - חלק ב'

לאחר שקראתם את חלק א' ולמדתם לבגרות ואתם מרגישים שאתם מוכנים אתם צריכים לדעת איך צריך לגשת לבגרות , מה עושים קודם, איך מתחילים בכלל ואיך פותרים את הבגרות בהבעה ולשון א'.

אז איך פותרים את הבגרות בהבעה ולשון א' ?

כאשר אתם מקבלים את הבגרות עליכם קודם כל לקרוא את השאלות וככה בעצם אתם תקבלו רמזים על מה שהמאמר הולך להיות. לאחר שקראתם את השאלות תקראו את הכותרת של הטקסט ואיפה זה נכתב וכל השטויות האלה ( צריך את זה לסיכום ). ליד כל שאלה רשום באיזה שורות מופיע התשובה, לכן עליכם לקרוא שאלה – את מספר השורות שרשום לידה ואז לענות על השאלה.

אך אם יש שאלה שאין לידה מספר שורות תשאירו אותה לסוף ותענו עליה רק לאחר שעשיתם את כל השאלות שרשום לידם מספר השורות של התשובה ואחרי זה אתם בעצם כבר תקראו את כל המאמר ואז תענו על השאלה ההיא בלי השורות לידה. לאחר מכן תכתבו את הסיכום כפי שאמרתי לכם לעשות בחלק א', ואז תיגשו לחלק של הלשון. בחלק של הלשון יש בחירה והאמת שזה ממש קל.

הרי אם למדתם נכון לבגרות ויש לכם קצת הגיון בסיסי , רוב הסיכויים שאתם תוציאו את רוב הנקודות בחלק הזה של הלשון. בקטע בחירה פשוט תקראו את כל השאלות ואז תבחרו את מה שנראה לכם יותר קל ומה שנראה לכם שאתם תצליחו להוציא בו את הכי הרבה נקודות.

אם תעקבו אחרי המדריך הזה ותעשו אותו בבגרות אני בטוחה שאתם תצליחו בבגרות ואם תתאמצו קצת יותר אתם גם יכולים לקבל 100 – הכל תלוי בכם.

אז שיהיה לכם בהצלחה בבגרות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.